Kérdések és válaszok

Kérdések és válaszok

Az alábbiakban megválaszoljuk ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket

MILYEN ANYAGRA NYOMTATTOK?
Szintetikus vászonra nyomtatunk – ez egy olyan kiváló minőségű anyag, amely pontosan visszaadja a műalkotás finom részleteit. Ez nem a kényes, vékony papír, amellyel már más plakátoknál találkozhattál. A professzionális, nagy formátumú nyomtatás tökéletes tisztaságot és színmélységet biztosít. A terméket tekercsben, szegény nélkül szállítjuk!
MENNYI A VÁRHATÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐ?
A szállítási idő országtól függ.
A belföldi szállítás (Lengyelország) körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe.
Az Európába történő szállítás 3-5 munkanapot vesz igénybe.
Az USA-ba történő szállítás körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.
A más célállomásokra történő szállítás körülbelül 4-6 munkanapot vesz igénybe.
HOGYAN TALÁLHATOK MEG EGY TERMÉKET?
A VintagePosteria keresőt kínál, amelyben bármilyen kifejezést beírhatsz. A termékeket kategóriánként is böngészheted, pl. reprodukciók, anatómia, állatok, sport, utazás és még sok más kategória szerint. Munkatársaink segítségét is kérheted az info@vintageposteria.hu e-mail címen..
HOGYAN ADHATOK LE RENDELÉST?
Rendkívül egyszerűen! Ha megtaláltad a megfelelő grafikát, választhatsz a standard méretek közül. Ezután tedd a terméket a kosaradba, ahol ki kell töltened a megrendelőlapot, majd ki kell választanod a fizetési módot.
HOGYAN FIZETHETEM KI A RENDELÉSEMET?
Megrendelésedet a biztonságos online fizetési módok egyikével fizetheted ki: PayU, bankkártya, hitelkártya, hagyományos banki átutalás vagy utánvét (a futárnál).
MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?
A terméket körülbelül 3-5 munkanappal a megrendelés elfogadása után adjuk fel.
MILYEN SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK MERÜLNEK FEL?
Az üzletünkben megrendelt termékek kiszállítása ingyenes.
KÜLFÖLDRE IS KÜLDTÖK PLAKÁTOKAT?
Természetesen! Termékeinket a világ minden tájára küldjük. Ha nem látod az országodat a kosárban, kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot!
MIT TEGYEK, HA AZ ÁRU MEGSÉRÜLT?
Ha bármilyen sérülést észlelsz a csomagon, a futár jelenlétében bontsd ki, és vele együtt töltsd ki a kárbejelentési űrlapot. Ezután küldd el az űrlapot és a sérülésről készült fényképet az info@vintageposteria.pl címre. A reklamáció beérkezése után teljes egészében a saját költségünkön új terméket küldünk.
HOGYAN TEHETEK PANASZT?
Ha a csomag felbontása után bármilyen problémát észlelsz a megrendeléseddel kapcsolatban, pl. hibás a méret, az anyag, vagy hiányos a megrendelés, kérünk, jelezd nekünk az info@vintageposteria.pl e-mail címen. A legjobb, ha az e-mailhez csatolsz egy fényképet a hibáról. Ha a panaszodat elfogadjuk, elküldjük neked a megfelelő terméket, vagy visszautaljuk az általad befizetett összeget.
VISSZAKÜLDHETEM A TERMÉKET?
Igen. A VintagePosteria 14 napot biztosít a standard termékek visszaküldésére. Kérünk, vedd figyelembe, hogy a visszaküldött termék nem lehet sérült vagy bármilyen módon használt. Küldd vissza nekünk a teljes árú terméket a vásárlást igazoló bizonylattal, a személyes adataidat és a számlaszámot, amelyre vissza szeretnéd utaltatni az összeget. Ha ezek a követelmények teljesülnek, a termék kézhezvételétől számított 10 napon belül megérkezik a visszatérítés.
KAPHATOK KEDVEZMÉNYT?
Ha feliratkozik hírlevelünkre, egyszeri kedvezményben részesül
MENNYI A VÁMDÍJ?
A vámdíjak a rendelés értékének 3-8%-a. Nem vagyunk felelősek semmilyen jellegű vámdíjért vagy illetékért. Ha a megrendelésedet az országon kívülre szállítják, és nem tartozik egy vámunióhoz sem, akkor neked kell megfizetned minden olyan behozatali vámot és adót, amelyet a helyi vámhivatal szükségesnek tart.
VÁLLALTOK EGYEDI MEGRENDELÉSEKET?
Igen, vállalunk egyedi megrendeléseket. Lehetőség van a design vagy a méret módosítására. Kérünk, ez ügyben vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül!
 
 

BÁRMILYEN KÉRDÉS ESETÉN VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!